Επενδύσεις οι οποίες ξεπερνούν τα 9 δισ. ευρώ περιλαμβάνει το πρόγραμμα της ΔΕΗ για την μετάβασή της στην πράσινη ενέργεια, έναν από τους τρεις βασικούς πυλώνες στους οποίους στηρίζεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός της.
Ο δεύτερος πυλώνας αφορά τη μετατροπή της εταιρείας σε μια πιο πελατοκεντρική υπηρεσία, ενώ ο τρίτος και τελευταίος πυλώνας αφορά στην ψηφιοποίηση του οργανισμού με στόχο τις νέες λύσεις και τη μείωση του κόστους.
Οι 8 αρχές του ψηφιακού χάρτη της ΔEΗ
- Το πρώτο βήμα είναι ψηφιακό (digital first), οποιαδήποτε εργασία ή διαδικασία θα πρέπει να τεθεί αρχικά ψηφιακά.
- Πλήρης αυτοματοποίηση (end to end automation) Eίναι πολύ σημαντικό οι διαδικασίες να είναι από την αρχή έως το τέλος αυτοματοποιημένες είτε έχει να κάνει με διαδικασίες είτε με υπηρεσίες.
- Ευελιξία (agility). H ΔEΗ προσπαθεί να εφαρμόσει βέλτιστες μεθόδους και πρακτικές, ώστε ο οργανισμός να γίνει πιο ευέλικτος.
- Πελατοκεντρισμός (Customer centricity), η ΔEΗ επιδιώκει ο πελάτης να βρίσκεται συνέχεια στο επίκεντρο. Μέσα από όλα τα ψηφιακά κανάλια, η ΔEΗ προσπαθεί να διαβάσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του.
- Λήψη αποφάσεων με βάση τα δεδομένα (Data driven decision making). Πλέον δίνεται μεγάλη έμφαση στα δεδομένα ώστε, η λήψη αποφάσεων να είναι ορθότερη τόσο για την εξυπηρέτηση του πελάτη, όσο και για τις εσωτερικές διαδικασίες της ΔEΗ.
- Διαδικτυακή παρουσία (οnline presence). Δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στον online κόσμο και πως η ΔEΗ μπορεί να συνδεθεί με τον κόσμο.
- Μεθοδολογία καινοτομίας (innovative methodologies). Πλέον η ΔEΗ προσπαθεί να ενισχύσει την κουλτούρα της καινοτομίας εφαρμόζοντας διάφορες καινοτόμες τεχνολογίες.
- Βιωσιμότητα (sustainability). Ο οργανισμός δίνει πολύ μεγάλη σημασία στον περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίχτυπο, για αυτό κι εφαρμόζει βιώσιμες ψηφιακές λύσεις.
Ενίσχυση του δικτύου με 5 νέα καταστήματα
Με πέντε, καινούρια αλλά και ανακαινισμένα, καταστήματα ενισχύεται το δίκτυο νέων καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να παρέχουν μία μοναδική εμπειρία στην ψηφιακή εποχή του νέου εξηλεκτρισμού. Συγκεκριμένα δύο νέα καταστήματα άνοιξαν τις πόρτες τους και υποδέχθηκαν πελάτες στη Ν. Ερυθραία, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 138 και στην Ακτή Κονδύλη (Πειραιάς), στην οδό Γ. Κασιμάτη 2 (πρώην Λουδοβίκου). Επίσης, τα ανασχεδιασμένα καταστήματα στην Γλυφάδα, στην οδό Δημάρχου Αγγέλου Μεταξά 35, στα Χανιά, στην οδό Τζανακάκη 34 και το Ρέθυμνο, στην οδό Κουντουριώτου 104-106 που λειτουργούν σε νέα διεύθυνση και με νέα εικόνα, άνοιξαν τις πόρτες τους για να υποδεχθούν πελάτες και επισκέπτες.
Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ φτάνουν περίπου τα 30 με τον μετασχηματισμό του δικτύου καταστημάτων σε όλη τη χώρα, να προχωρά δυναμικά. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.
Υπηρεσίες και προϊόντα εξοικονόμησης ενέργειας
Στα νέα καταστήματα ΔΕΗ, πελάτες και επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για όλες τις λύσεις και τα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ, όπως το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης.
Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν τα δύο νέα ανταγωνιστικά κυμαινόμενα προϊόντα ΔΕΗ myBusiness 4All και ΔΕΗ myBusiness 4All+ που αφορούν επιχειρήσεις με κατανάλωση έως 10MWh το χρόνο και επιχειρήσεις με κατανάλωση μεγαλύτερη από 10MWh το χρόνο, αντίστοιχα. Με τα προγράμματα ΔΕΗ myBusiness, οι επαγγελματίες πελάτες επιλέγουν βάσει κατανάλωσης ενέργειας και όχι του τύπου του μετρητή, ενώ επωφελούνται από προνόμια και ειδικές εκπτώσεις. Για τους επαγγελματίες που προτιμούν σταθερές χρεώσεις, το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter είναι ιδανικό για επιχειρήσεις, με σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης δωδεκάμηνης διάρκειας, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, χωρίς μηχανισμό διακύμανσης. Επίσης, για τους επαγγελματίες προσφέρεται ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου που λειτουργεί αποκλειστικά για επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους.
Επιπλέον, οικιακοί και εταιρικοί πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ή το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο τους.