Οργανισμοί

Βιώσιμη Ανάπτυξη: Πως το marketing «καθυστερεί» την εταιρική πρόοδο στη βιωσιμότητα – Οι διαφημιστές τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις

 

Πίσω από τις εξελίξεις φαίνεται πως τρέχουν τα εταιρικά τμήματα marketing σε σχέση με τα υπόλοιπα τμήματα που αποτελούν τη λειτουργική δομή μια επιχείρησης, αφού σύμφωνα με έρευνα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιστών (WFA), αδυνατούν να επικοινωνήσουν τις ενέργειες για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

Μάλιστα, βλέποντας το κενό, η Ομοσπονδία Διαφημιστών, εγκαινίασε ένα πλαίσιο αειφορίας, το «Planet Pledge», με σκοπό να γεφυρώσει το χάσμα που παρατηρείται σε επίπεδο επικοινωνίας.

Σύμφωνα με την έρευνα «Marketing και βιωσιμότητα: Κλείνοντας το κενό», μόλις ένας στους 10 marketers υποστηρίζει ότι είναι σωστά καταρτισμένος και κατέχει τα κατάλληλα εφόδια για το «ταξίδι» προς την αειφορία.

Μάλιστα, στους 650 ερωτηθέντες, σε 34 αγορές παγκοσμίως, οι μισοί σημείωσαν ότι βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο, όπου είτε δείχνουν έτοιμοι να ξεκινήσουν, είτε κάνουν τα πρώτα τους βήματα προς τη βιωσιμότητα.

Μόλις το ένα τρίτο των τμημάτων marketing δήλωσε ότι διαθέτει KPI βιωσιμότητας, ενώ το 20% δεν μετρά καθόλου τις αποδόσεις του ως προς τις ενέργειες που κάνουν για να επικοινωνήσουν τις προσπάθειες των εταιρειών για την αειφορία, τη στιγμή που το 95% πιστεύει ότι το marketing μπορεί να κάνει τη διαφορά, ενώ το 88% συμφωνεί ότι οι καταναλωτές αναμένουν από τις εταιρείες να βοηθήσουν στη βελτίωση του περιβάλλοντος.

Το Planet Pledge

Ως αποτέλεσμα των ευρημάτων, το WFA προτρέπει τα τμήματα Marketing και την ευρύτερη διαφημιστική αγορά να εγγραφούν στη νέα πρωτοβουλία του, Planet Pledge, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να τους βοηθήσει να οδηγήσουν να επικοινωνήσουν τις ενέργειες των επιχειρήσεων αλλά και να βοηθήσουν τους καταναλωτές να ενεργούν με πιο βιώσιμο τρόπο.

Μέσω της ενέργειας αυτής, ενθαρρύνονται να δεσμευτούν να γίνουν πρωταθλητές στην παγκόσμια εκστρατεία Race to Zero, να παρέχουν εργαλεία δράσης για το κλίμα και καθοδήγηση για τις επιχειρήσεις τους, να αξιοποιήσουν τα επικοινωνιακά εργαλεία για να οδηγήσουν σε βιώσιμες συμπεριφορές τους καταναλωτές και να δημιουργήσουν ένα αξιόπιστο περιβάλλον marketing, μέσω εργαλείων μέτρησης ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη.

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Πτολεμαΐδα 5: Το project μετατροπής σε μονάδα «πράσινης» ενέργειας και τα αγκάθια

Alpha Bank: Οι γυναίκες στην αγορά εργασίας και την οικονομική δραστηριότητα

Πράσινα ομόλογα: Εξελίξεις και προκλήσεις – Οι ισχυροί και τι έρχεται

Διαβάστε επίσης...

GreenBusiness

Ψηφιακή καινοτομία και εφαρμοσμένη έρευνα ανοίγουν νέους δρόμους για τον βιομηχανικό κλάδο Σε στρατηγική συνεργασία με το Κέντρο Έρευνας Τεχνολογιών Πληροφορικής προς Όφελος της...

Τράπεζες

Υπερκάλυψη του στόχου έξι φορές και συμμετοχή άνω των 140 διεθνών επενδυτών Με εντυπωσιακή επιτυχία ολοκλήρωσε η Alpha Bank την τιμολόγηση του νέου Πράσινου...

GreenBusiness

Στην κατασκευή υπερσύγχρονης μονάδας επεξεργασίας ιπτάμενης τέφρας από μακρά αποθήκευση αναμένεται να προχωρήσει ο όμιλος ΤΙΤΑΝ, μετά τη συμφωνία με την PEEL NRE, μέλος...

GreenBusiness

Αναγνώριση της βιώσιμης ανάπτυξης από την S&P Global Με όχημα τον μετασχηματισμό της αλλά και τις πράσινες επενδύσεις που έχει θέσει ως στρατηγική προτεραιότητα,...

GreenBusiness

Μέσα από μία μεγάλη επενδυτική «βεντάλια», στην οποία αποτυπώνονται η μονάδα αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και άλλες εναλλακτικές μορφές ενέργειας...

GreenBusiness

Καθαρές μορφές ενέργειας, ψηφιακή αναβάθμιση είναι κάποια από τα έργα ύψους 5 εκατ. ευρώ που θα αναβαθμίσουν την εικόνα της Μαρίνας Φλοίσβου το 2025...

GreenBusiness

Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά ο ενεργειακός μετασχηματισμόςτου ομίλου ΔΕΗ, εφαρμόζοντας την «πράσινη συμφωνία» (Green Deal) στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω στρατηγικών επενδύσεων και συνεργασιών...

GreenGov

Τη δημιουργία χρηματοδοτικού πλαισίου συνδεδεμένο με ρήτρα Αειφορίας (Sustainability-Linked Financing Framework), εναρμονίζοντας τη χρηματοοικονομική στρατηγική του με τους φιλόδοξους στόχους του για την μείωση...

Exit mobile version