Connect with us

Hi, what are you looking for?

GreenBusiness

Γρηγόρης: Η «πράσινη» ταυτότητα και οι πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης – Μειώνει τη χρήση πλαστικού στα καταστήματά του

 

Ο Γρηγόρης εδώ και χρόνια έχει υιοθετήσει μία υπεύθυνη στάση απέναντι στο περιβάλλον, μειώνοντας τη χρήση των πλαστικών μίας χρήσης.

Συγκεκριμένα διαθέτει επαναχρησιμοποιούμενα θερμός και παρέχει έκπτωση σε ροφήματα στους καταναλωτές που τα χρησιμοποιούν, έχει μειώσει έως 20% το πλαστικό στα ποτήρια, έχει εισάγει το καλαμάκι μακαρόνι και έχει αντικαταστήσει τις πλαστικές σακούλες μεταφοράς με βιοαποικοδομήσιμα υλικά. Με τον τρόπο αυτό, στηρίζει έμπρακτα την κοινή ευρωπαϊκή προσπάθεια για μείωση της κατανάλωσης του πλαστικού.

Σήμερα, ο Γρηγόρης προχωράει ένα βήμα παρακάτω, περιορίζοντας ακόμα περισσότερο τα πλαστικά είδη και μάλιστα νωρίτερα από την επιβολή της σχετικής νομοθεσίας, η οποία από 3 Ιουλίου απαγορεύει τη διάθεσή τους στην αγορά.

Έτσι λοιπόν, χάρτινα καλαμάκια, ξύλινα πιρούνια και κουτάλια, πιατάκια από ζαχαροκάλαμο και ξύλινοι αναδευτήρες, βρίσκονται ήδη σε όλα τα καταστήματα Γρηγόρης για να αντικαταστήσουν τα αντίστοιχα πλαστικά υλικά μιας χρήσης και να συμβάλλουν στην προσπάθεια εκπαίδευσης των καταναλωτών και εξοικείωσής τους σε νέες συνήθειες.

Επιπλέον, έχει σχεδιάσει έναν πράσινο Διαγωνισμό με τίτλο «Μειώνουμε τη χρήση πλαστικού», με στόχο την αφύπνιση της οικολογικής συνείδησης του κοινού. Από 31 Μαΐου και για όλο τον Ιούνιο, όσοι επισκεφθούν κάποιο κατάστημα Γρηγόρης, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν για να κερδίσουν πλούσια δώρα.

Ταυτόχρονα, θα μπαίνουν αυτόματα στη μεγάλη κλήρωση, για να κερδίσουν ένα από τα τρία ηλεκτρικά πατίνια που θα δοθούν με την κορύφωση του Διαγωνισμού. Η επικοινωνία θα γίνει και στα social media του Γρηγόρη, τόσο στη σελίδα Facebook όσο και στο Instagram.

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Amazon: Έκδοση «πράσινου» ομολόγου ύψους 1 δισ. – Επενδύσεις έργων με κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόσημο

White Dragon: Η επένδυση του καινοτόμου έργου «πράσινου» υδρογόνου – Η ΔΕΠΑ Εμπορίας και οι όμιλοι που κατέθεσαν πρόταση

Sylvera: Η startup που μέσα από δορυφορικά δεδομένα αξιολογεί τις «πράσινες» επενδύσεις

Διαβάστε επίσης...

GreenBusiness

Η σημαντική αύξηση του κόστους της ενέργειας και των πρώτων υλών έχουν πιέσει οικονομικά τόσο τους καταναλωτές, όσο και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Η...

GreenBusiness

Το 2020, παρά τις αντίξοες συνθήκες, για τον Όμιλο Γρηγόρης, σε επίπεδο επενδύσεων, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μία αναπτυξιακή χρονιά, καθώς κατάφερε να...

Άποψη

Άρθρο της Ζέφη Δημαδάμα* Η κλιματική κρίση έγινε ξαφνικά η απαραίτητη «πινελιά» σε κάθε συζήτηση, απόφαση ή αντιπαράθεση. Μετά από δεκαετίες προειδοποιήσεων και παροτρύνσεων...

Γνώμες

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού είχε συνέπεια ακόμη 75-80 εκατομμύρια άνθρωποι να περιπέσουν σε κατάσταση ακραίας φτώχειας στις αναπτυσσόμενες ασιατικές χώρες, κατά την εκτίμηση...

GreenBusiness

Ως «Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας» κατάφερε να ξεχωρίσει η Εταιρεία Εμφιάλωσης Νερού Δίρφυς ΑΕ, η οποία κατάφερε να εφαρμόσει το πενταετές επιχειρησιακό της σχέδιο,...

GreenBusiness

Σταθερά προσηλωμένη στους στόχους ΕΚΕ και με αφορμή την απόφαση του ΟΗΕ να ορίσει το 2021 «Διεθνές Έτος Φρούτων και Λαχανικών», η εταιρεία Eurocatering...

GreenBusiness

Στην ίδρυση θυγατρικής στη Βαρκελώνη, με σκοπό να εδραιώσει περαιτέρω τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά, προχώρησε η Uni Systems του Ομίλου Quest. Με...

GreenBusiness

Σε διαπραγματεύσεις με τη βαριά βιομηχανία βρίσκεται οι διοίκηση της ΔΕΗ, με σκοπό την υπογραφή συμβάσεων που θα ρυθμίζουν το καθεστώς ηλεκτροδότησης των μονάδων...