Connect with us

Hi, what are you looking for?

GreenBusiness

2 MINUTES OF FAME: Το WHAT’S UP της COSMOTE δίνει βήμα στις καινοτόμες ιδέες νέων ανθρώπων

 

Τις 9 ιδέες νέων ανθρώπων από όλη την Ελλάδα, που ξεχωρίζουν μέσα από την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο και αξιοποιούν την τεχνολογία για ένα καλύτερο αύριο, προβάλει το WHAT’S UP της COSMOTE, μέσα από την ενέργεια “2 MINUTES OF FAME”, που έχει ως στόχο να δώσει βήμα στη νεανική δημιουργικότητα.

Καλλιτέχνες, start-uppers, σχεδιαστές, εφευρέτες, νέοι με ανησυχίες ξεχώρισαν μέσα από τη σχετική δράση του WHAT’S UP, που δέσμευσε χρόνο στην τηλεόραση για να αναδείξει τις δικές τους ιδέες και προτάσεις.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας “2 MINUTES OF FAME”, δημιουργήθηκαν συνολικά 3 βίντεο, το καθένα με 3 ιδέες.

Το πρώτο βίντεο παρουσιάζει την Αngelika Darkling, που φτιάχνει ρούχα από βιοδιασπώμενο latex, τον Αnber και την ομάδα του, που κουρεύουν άστεγους, φυλακισμένους κι ανθρώπους που το έχουν ανάγκη και το startup Οwiwi, που βοηθά τις επιχειρήσεις να προσλάβουν τα κατάλληλα άτομα και τους νέους να ανακαλύψουν τις δεξιότητές τους, μέσα από ένα ψυχομετρικό test με τη μορφή video game.

Στο δεύτερο βίντεο πρωταγωνιστούν η Prom Racing, μια ομάδα φοιτητών που σχεδιάζει και κατασκευάζει αγωνιστικά μονοθέσια και συμμετέχει με αυτά στον παγκόσμιο διαγωνισμό Formula Student, η Phee, που μετατρέπει τα φύκια που στοιβάζονται σε παραλίες σε βιώσιμα αντικείμενα και το startup ΚΥΤΙΟΝ, που ασχολείται με τη γεωργία ακριβείας, μέσω τεχνητής νοημοσύνης.

Τέλος, στο τρίτο βίντεο της καμπάνιας φιλοξενούνται η ομάδα “Διαβάζω για τους άλλους”, που ηχογραφεί βιβλία και οργανώνει ζωντανές αναγνώσεις για όσους δεν μπορούν ή δεν ξέρουν να διαβάζουν, η Οqullar, που μέσα από Augmented Reality εφαρμογή για το κινητό «φέρνει στο χώρο του καταναλωτή» ότι θέλει να αγοράσει, για να δει αν του ταιριάζει και η PTA Rehab, που δημιουργεί 3D printed νάρθηκες από βιοδιασπώμενο υλικό, σχεδιασμένους με βάση τις ανάγκες ανθρώπων με κινητικά προβλήματα.

Το WHAT’S UP της COSMOTE ακούει τις ανάγκες των νέων και λειτουργεί ως καταλύτης στη διάδοση των ιδεών τους, δίνοντας τους την ευκαιρία να μιλήσουν για αυτές. Μέσα από την ενέργεια “2 MINUTES OF FAME” αναδεικνύει τη δύναμη που έχουν τώρα, για να αλλάξουν το αύριο όλων.

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Ο ΤΙΤΑΝας του τσιμέντου με το «πράσινο πρόσωπο»

Το σχέδιο ανάπτυξης και μετατροπής του κτήματος Τατοΐου σε τουριστικό πόλο έλξης

Στροφή των επενδυτών στα «πράσινα» ομόλογα – Ο ρόλος των επενδύσεων στην ανάσχεση της κλιματικής αλλαγής

Διαβάστε επίσης...

GreenBusiness

Συμμετοχή σε πέντε νέα ευρωπαϊκά έργα για την τεχνολογία 6G — Συνολικά 15 ενεργά έργα στο πεδίο των δικτύων επόμενης γενιάς Η COSMOTE TELEKOM...

GreenBusiness

Το επόμενο βήμα στον τομέα των κινητών επικοινωνιών στην Ελλάδα, κάνει η Cosmote, προχωρώντας στην εμπορική διάθεση του δικτύου COSMOTE 5G+. Η εξέλιξη του...

GreenBusiness

Στην πρωτοβουλία COSMOTE BLUE για την προστασία των ελληνικών θαλασσών προχωρά η COSMOTE, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για την προστασία του περιβάλλοντος. Βασικός στόχος...

GreenBusiness

Την COSMOTE επέλεξε ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, μετά από διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό, για την προμήθεια και εφαρμογή συστήματος έξυπνων κάδων αποκομιδής απορριμμάτων. Με...

GreenBusiness

Την πρωτοποριακή, ολοκληρωμένη λύση SD-WAN παρέχει η COSMOTE στην MOTOR OIL αναβαθμίζοντας το τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο, ως προς την αποδοτικότητα, την ασφάλεια και την...

GreenBusiness

Ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε το 2021 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ, παρά την μειωμένη επισκεψιμότητα λόγω πανδημίας, με την εταιρεία να στοχεύει για το νέο έτος, στη μεγάλη...

GreenBusiness

Τη μεγαλύτερη επένδυση σε τηλεπικοινωνιακές υποδομές που έχει γίνει τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, ετοιμάζει ο όμιλος ΟΤΕ, ενώ παράλληλα αυξάνει σε πάνω από...

GreenBusiness

Το πρώτο 5G ασθενοφόρο στην Ελλάδα, παρουσίασε η COSMOTE σε συνεργασία με το ΕΚΑΒ και την Ericsson, σε μια εφαρμογή που έδειξε στην πράξη...