Connect with us

Hi, what are you looking for?

GreenBusiness

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά το 2020 με δράσεις για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον

 

Σε μια χρονιά που θα μείνει στην ιστορία, η ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν εκεί με δράσεις και Προγράμματα που αφήνουν θετικό αποτύπωμα. Με όφελος και αξία. Για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον.

Οι «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2020» αποτελούν τον απολογισμό της ΑΒ Βασιλόπουλος για τη χρονιά που πέρασε. Μια ακόμα χρονιά κατά την οποία οι άνθρωποι της εταιρείας απέδειξαν στην πράξη τον σκοπό τους: να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό για να κάνουν τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων.

Δράσεις για τον Άνθρωπο

Κατά τη διάρκεια του 2020, μέσα από τα προγράμματα που υλοποιεί, πραγματοποίησε δωρεές συνολικού ύψους 6.6 εκατ. ευρώ. Μεταξύ αυτών, βρίσκεται και η δωρεά προς το Εθνικό Σύστημα Υγείας, η επιπλέον ενίσχυση Δήμων και τοπικών φορέων αλλά και των εργαζομένων της, που άγγιξαν περίπου τα 4 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι για κάθε 1 ευρώ δημιουργήθηκε αξία που ισοδυναμεί με 2,84 ευρώ, και συνολικό κοινωνικό αποτύπωμα που φτάνει τα 11,5 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, προσέφερε πάνω από 180.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα μέσα από το πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, ενώ μέσω του προγράμματος δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων, «Τρόφιμα Αγάπης», παρείχε τρόφιμα αξίας 2,19 εκ. ευρώ σε τοπικούς φορείς και ιδρύματα.

Όλα αυτά, τα κατάφερε μαζί με τα 15.386 μέλη της «ΑΒητικής οικογένειας». Τους δικούς της ανθρώπους, στους οποίους παρέχει ένα ασφαλές, σύγχρονο, συμπεριληπτικό και ευέλικτο περιβάλλον εργασίας. Με προγράμματα για την υγεία και την ευεξία τους, για την επαγγελματική τους εξέλιξη και ανάπτυξη, αλλά και για την επιβράβευσή τους. Συγκεκριμένα το 2020, τους προσέφερε συνολικά 312.407 ώρες εκπαίδευσης, ενώ επιβράβευσε την προσπάθεια που κατέβαλλαν καθημερινά, με παροχές που ξεπέρασαν τα 17,5 εκατ. ευρώ.

Δράσεις για τα Προϊόντα

Οι πιστοποιήσεις ISO που έλαβε το 2020, οι συστηματικοί έλεγχοι στα καταστήματα και τους προμηθευτές της και τα διεθνή βραβεία ποιότητας, επιβεβαιώνουν ότι θέτει σε προτεραιότητα την ασφάλεια, την ποιότητα και τη βιωσιμότητα των προϊόντων της.

Παράλληλα, ανοίγει νέους δρόμους στην ελληνική πρωτογενή παραγωγή, μαζί με τους παραγωγούς της, εκ των οποίων το 90% είναι Έλληνες. Επιπλέον, η ΑΒ παρέχει σημαντικά εφόδια και εργαλεία σε τοπικούς παραγωγούς όπως το καινοτόμο Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, το οποίο σχεδίασε και υλοποιεί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή. Μέσα από αυτό επωφελούνται 230 παραγωγοί, οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε «έξυπνη» τεχνολογία.

Δράσεις για το Περιβάλλον

Η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για τον πλανήτη και φροντίζει, ώστε όλοι μαζί να #allazoumesinithies. Το 2020, συνέχισε τις δράσεις που υποστηρίζουν τη δέσμευσή της για τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και τη μείωση χρήσης του πλαστικού κατά 50% έως το 2025. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιούργησε την πρώτη «Συμμαχία για τη Μείωση Σπατάλης Τροφίμων» στην Ελλάδα, μαζί με την οργάνωση «Μπορούμε».

Αντίστοιχα, κατήργησε τα πλαστικά μιας χρήσης από τα καταστήματά της και αντικατέστησε όλες τις πλαστικές σακούλες με χάρτινες και βιοδιασπώμενες. Παράλληλα, μείωσε τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στις εγκαταστάσεις της κατά 83% σε σύγκριση με το έτος βάσης της (2008), ενώ εφαρμόζει το σύστημα ενεργειακής εποπτείας σε όλες τις εγκαταστάσεις της και σε 24ωρη βάση, με στόχο τη μείωση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας.

Διαβάστε επίσης:

Vodafone: Το «πράσινο» δίκτυο και η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας

MYTILINEOS: Η συμφωνία με την CIP και το σχέδιο ανάπτυξης υπεράκτιων αιολικών πάρκων στην Ελλάδα

Ανδρέας Σιάμισιης (ΕΛΠΕ): Η Βιώσιμη Ανάπτυξη είναι το νέο επιχειρηματικό μοντέλο – Οι προτεραιότητες του ΣΕΒ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

GreenBusiness

Το Skip δημιούργησε ένα πρωτότυπο παιδικό παιχνίδι παιδικής χαράς, ειδικά σχεδιασμένο για να μπορούν να διαδρούν με αυτό όλα τα παιδιά, ακόμα και εκείνα...

GreenBusiness

Στις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, τις Σποράδες, τη Θεσσαλονίκη και την Πελοπόννησο «ταξίδεψε» φέτος το πρόγραμμα «Προσφέρω». Οι P&G και ΑΒ Βασιλόπουλος ένωσαν για πέμπτη...

GreenBusiness

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, αποδεικνύει έμπρακτα πως είναι πάντα «εδώ» για τον Άνθρωπο και την κοινωνία. Με πράξεις φροντίδας. Μια τέτοια πράξη φροντίδας, λοιπόν, είναι...

GreenBusiness

Προσήλωση στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας δείχνει η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas), η οποία σε συνέχεια της επένδυσης...

GreenBusiness

Με το νέο κατάστημα AB Shop & Go στην Αργυρούπολη, η ΑΒ Βασιλόπουλος συμπληρώνει 100 καταστήματα AB Shop & Go, ενώ στα σχέδια της...

GreenBusiness

«Τι θα φάμε σήμερα;». Μια ερώτηση απλή. Καθημερινή. Όχι όμως για όλους. Για εκείνους, λοιπόν, τους συνανθρώπους μας, για τους οποίους το φαγητό σημαίνει...

GreenBusiness

Σε μια περίοδο κρίσιμη για τη διαχείριση και την αντιμετώπιση της πανδημίας, η ΑΒ Βασιλόπουλος συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας...

Οργανισμοί

Μία στις 3 γυναίκες έχει υποστεί σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία κατά τη διάρκεια της ζωής της. Σήμερα είναι η Παγκόσμια Hμέρα για την...