GreenBusiness

P&G – ΑΒ Βασιλόπουλος: «Προσφέρουν» καθαρότερες ελληνικές θάλασσες και ακτές

 

Η P&G και τα προϊόντα της όπως Ariel, Fairy, Pampers και η ΑΒ Βασιλόπουλος, πραγματοποίησαν για 4η χρονιά το πρόγραμμα «Προσφέρω» με στόχο τον καθαρισμό των ελληνικών θαλασσών και ακτών από απορρίμματα.

Φέτος, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες λόγω της πανδημίας, οι δράσεις συνεχίστηκαν με υποβρύχιους καθαρισμούς από την καταδυτική ομάδα της iSea σε συνεργασία με τοπικά καταδυτικά κέντρα και άλλους φορείς, ολοκληρώνοντας με επιτυχία 60 επιπλέον υποβρύχιους καθαρισμούς στο Βόρειο Αιγαίο.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο του προγράμματος «Προσφέρω», που υλοποιείται από τον Μάϊο του 2018, έχουν ολοκληρωθεί περισσότεροι από 138 παράκτιοι και υποβρύχιοι καθαρισμοί ενώ έχουν συγκεντρωθεί και απομακρυνθεί περισσότεροι από 46 τόνοι απορριμμάτων.

image description

Υπό το βάρος της υγειονομικής κρίσης του Covid-19, όλοι χρειάστηκε να επανεξετάσουμε τους τομείς δράσης μας αυτή την περίοδο και να εστιάσουμε στην αντιμετώπιση αυτής της πρωτοφανούς κρίσης. Τελικά έγινε φανερό ότι η υγεία μας και η υγεία του πλανήτη είναι έννοιες αλληλένδετες. Ήταν λοιπόν σημαντικό, δράσεις στον τομέα προστασίας του περιβάλλοντος να συνεχιστούν και να ενδυναμωθούν ακόμα περισσότερο.

Η Αναστασία Χαρίτου, Υπεύθυνη προγραμμάτων της Περιβαλλοντικής Οργάνωσης iSea, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε όλοι πολύ περήφανοι που καταφέραμε για 4η χρονιά να ολοκληρώσουμε τις δράσεις καθαρισμού που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε από το 2018, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε λόγω της υγειονομικής κρίσης. Το πρόγραμμα «Προσφέρω» αποτελεί μια σπουδαία πρωτοβουλία που συμβάλλει δραστικά στον καθαρισμό των ελληνικών θαλασσών και ακτών και δρα καταλυτικά στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των πολιτών για τα υδάτινα απορρίμματα. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας και της σημαντικής στήριξης των καταναλωτών και των εθελοντών, γινόμαστε όλοι μαζί μια ομάδα και αντιμετωπίζουμε αυτήν την περιβαλλοντική πρόκληση από κοινού. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε το έργο μας, για να απολαμβάνουμε όλοι πιο καθαρές θάλασσες και ακτές στην Ελλάδα μας».

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

SUNLIGHT: Δημιουργεί τμήμα Βιώσιμης Ανάπτυξης – Η Κατερίνα Μουζουράκη αναλαμβάνει επικεφαλής

MYTILINEOS: H ενέργεια του αύριο μπαίνει σε ισχύ – Εγκαταστάθηκε ο αεριοστρόβιλος στο ενεργειακό κέντρο Αγίου Νικολάου 

AVAX: Ολοκληρώθηκε η κατασκευή της Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας

Διαβάστε επίσης...

GreenBusiness

Το Skip δημιούργησε ένα πρωτότυπο παιδικό παιχνίδι παιδικής χαράς, ειδικά σχεδιασμένο για να μπορούν να διαδρούν με αυτό όλα τα παιδιά, ακόμα και εκείνα...

GreenBusiness

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά...

GreenBusiness

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Nip9Ib7h4OA" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe> H P&G, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση...

GreenBusiness

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/UmQK9IsrIPA" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> Στις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, τις Σποράδες, τη Θεσσαλονίκη και...

GreenBusiness

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, αποδεικνύει έμπρακτα πως είναι πάντα «εδώ» για τον Άνθρωπο και την κοινωνία. Με πράξεις φροντίδας. Μια τέτοια πράξη φροντίδας, λοιπόν, είναι...

GreenBusiness

Ένα χρόνο μετά τη δημιουργία του πρώτο πάρκου τσέπης, 7 νέοι πνεύμονες πρασίνου έχουν γίνει πραγματικότητα, συμβάλλοντας έμπρακτα στη βελτίωση των συνθηκών ζωής στις...

GreenBusiness

Προσήλωση στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας δείχνει η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas), η οποία σε συνέχεια της επένδυσης...

GreenBusiness

Την επαναχρησιμοποίηση του 25% των συσκευασιών της σε παγκόσμιο επίπεδο, έως το 2030, ανακοίνωσε την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου, η Coca-Cola Company. Η κίνηση έρχεται...

Exit mobile version