Connect with us

Hi, what are you looking for?

GreenBusiness

Η Coca-Cola, οι επικρίσεις για πλαστική ρύπανση και το top 5 των ρυπογόνων εταιρειών με βάση το πλαστικό

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας James Quincey

 

Την επαναχρησιμοποίηση του 25% των συσκευασιών της σε παγκόσμιο επίπεδο, έως το 2030, ανακοίνωσε την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου, η Coca-Cola Company. Η κίνηση έρχεται και ως απάντηση στους επικριτές της, ότι ο κολοσσός ανθρακούχων ποτών έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη ρύπανση από πλαστικό.

Η Coca-Cola αποτελεί έναν από τους κορυφαίους στόχους των καταναλωτικών και περιβαλλοντικών οργανώσεων καθώς και για τους επενδυτές, οι οποίοι προβληματίζονται για τα πλαστικά μπουκάλια μιας χρήσης.

Μάλιστα, η εταιρεία, για τέταρτη συνεχή χρονιά, το 2021, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του παγκόσμιου οργανισμού «Break Free From Plastic», η οποία κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο, συμπεριλαμβάνεται στις πέντε πιο ρυπογόνες εταιρείες, με βάση το πλαστικό.

«Ελπίζουμε ότι και άλλες εταιρείες θα ακολουθήσουν το δρόμο της Coca-Cola και θα θέσουν στόχους επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών», σημείωσε η συντονίστρια της παγκόσμιας εταιρικής καμπάνιας του ομίλου Emma Priestland.

Εάν η Coca-Cola πετύχει τον νέο της στόχο, θα είναι «πιο εύκολο να επιτύχουμε τους στόχους μας για έναν κόσμο χωρίς απόβλητα, όπου σκοπεύουμε να συλλέξουμε πίσω ένα μπουκάλι ή κουτάκι για κάθε ένα που πουλάμε μέχρι το 2030», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας James Quincey, κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης των εταιρικών αποτελεσμάτων τριμήνου, η οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη.

Σημειώνεται ότι η οργάνωση «Break Free From Plastic» προχώρησε σε συλλογή πλαστικών σε 45 χώρες, από τα οποία, σχεδόν 20.000 προϊόντα με την επωνυμία Coca-Cola. Πρόκειται για αριθμό μεγαλύτερο απ’ ότι βρήκαν αθροιστικά σε πλαστικά από τις επόμενες δύο μεγαλύτερες ρυπογόνες εταιρείες με βάση το πλαστικό: PepsiCo Inc και Unilever PLC.

Το top 5 των εταιρειών

Σύμφωνα με την «Break Free From Plastic», περίπου 11.184 εθελοντές, πραγματοποίησαν 440 ελέγχους επωνυμίας σε πλαστικά που συνέλλεξαν σε 45 χώρες, όπου συγκέντρωσαν 330.493 τεμάχια πλαστικών απορριμμάτων, ενώ το 58% εξ΄αυτών  έφερε μια σαφή μάρκα καταναλωτή. Όπως αναφέρει η Οργάνωση, την πεντάδα των πιο ρυπογόνων εταιρειών συμπληρώνουν:

  • Coca Cola
  • Pepsico
  • Unilever
  • Nestle
  • Procter & Gamble

Το σχέδιο αντιστροφή του κλίματος

Σημειώνεται ότι οι δράσεις της εταιρείας για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής ρύπανσης από πλαστικά, αναπτύσσονται σε τρεις βασικούς πυλώνες:

  • Συσκευασίες 100% ανακυκλώσιμες μέχρι το 2025 σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ μέχρι το 2030, το 50% των συσκευασιών να είναι από ανακυκλώσιμα υλικά.
  • Μέχρι το 2030 να καταφέρει να περισυλλέγει ένα μπουκάλι ή κουτάκι για κάθε ένα που πουλάει.
  • Σε επίπεδο πελατειακό, επιχειρεί να περάσει το μήνυμα ώστε όλοι μαζί προς ένα περιβάλλον υγιές χωρίς σκουπίδια.

Διαβάστε περισσότερα

Σπύρος Θεοδωρόπουλος: Τι σχεδιάζει μετά την είσοδό του στην «Ελληνικοί Χυμοί»

Τράπεζα της Αγγλίας: Περνάει από «κόσκινο» τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες – Δεύτερος γύρος stress test για κλιματικούς κινδύνους

Vantage Towers: Η συνεργασία με τη MOWEA για χρήση «πράσινης» ενέργειας και ρόλος της Vodafone

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

GreenBusiness

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά...

GreenBusiness

H P&G, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της παρουσίας του στη χώρα μας, εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και...

GreenBusiness

Στις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, τις Σποράδες, τη Θεσσαλονίκη και την Πελοπόννησο «ταξίδεψε» φέτος το πρόγραμμα «Προσφέρω». Οι P&G και ΑΒ Βασιλόπουλος ένωσαν για πέμπτη...

GreenBusiness

Τη νέα της εμφάνιση με περιβαλλοντικό αποτύπωμα ανακοίνωσε η Sprite, η οποία κυκλοφορεί σε νέα διάφανη συσκευασία που ανακυκλώνεται πιο εύκολα, ανταποκρινόμενη στις νέες...

GreenBusiness

Παραδόθηκαν αντιδιαβρωτικά και αντιπλημμυρικά έργα σε έκταση 7.715 στρεμμάτων στην περιοχή Βαρυμπόμπης – Τατοΐου, κατά τη διάρκεια επιτόπιας επίσκεψης του υπουργού Περιβάλλοντος & Ενέργειας,...

Γνώμες

«Το νόμισμα του Web3 είναι η εμπιστοσύνη και όχι κάποιο κρυπτονόμισμα. Γι’ αυτό πρέπει να δράσουμε άμεσα, πριν χρειαστεί να αντιδράσουμε», ανέφερε η Chief...

GreenBusiness

Ένα χρόνο μετά τη δημιουργία του πρώτο πάρκου τσέπης, 7 νέοι πνεύμονες πρασίνου έχουν γίνει πραγματικότητα, συμβάλλοντας έμπρακτα στη βελτίωση των συνθηκών ζωής στις...

GreenBusiness

Την Περιβαλλοντική Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Προστασίας Αρκούδας AΡΚΤΟΥΡΟΣ συνεχίζει να στηρίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Cajoline, σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης. Σε...