Connect with us

Hi, what are you looking for?

GreenBusiness

P&G: Επενδύει στην ανάπτυξη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας με έδρα την Ελλάδα

 

H P&G, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της παρουσίας του στη χώρα μας, εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και των Logistics, μέσω της δημιουργίας ενός ευρωπαϊκού hub με έδρα την Ελλάδα.

Το hub θα στελεχωθεί από μια νέα ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι θα υποστηρίζουν από τη χώρα μας και τα 40 διανεμητικά κέντρα της εταιρίας στην Ευρώπη, σε ορισμένες από τις σημαντικές λειτουργίες τους, όπως εκείνες που σχετίζονται με τα αποθέματα, την ανάλυση επιπέδου εξυπηρέτησης, τις ποιοτικές διαδικασίες κ.α.

Το νέο αυτό σχήμα θα μπορέσει ταυτόχρονα, να αναπτύξει καινοτομίες και να εξάγει γνώση απαραίτητη για τη δημιουργία οικονομίας κλίμακος, μέσω του καλύτερου συντονισμού και της απρόσκοπτης λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η Ελλάδα επιλέχτηκε από την εταιρία ως έδρα του νέου αυτού Center of Excellence, αφενός, λόγω της κομβικής γεωγραφικής της θέσης και των προοπτικών της χώρας στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, αφετέρου, λόγω του υψηλού επιπέδου κατάρτισης του προσωπικού που ξεχωρίζει για το ταλέντο και την τεχνογνωσία του. Επίσης, σημαντικό ρόλο σε αυτή την επιλογή διαδραμάτισε και το γεγονός  ότι το κέντρο logistics της P&G στην Ελλάδα, τις τελευταίες δεκαετίες, εμφανίζει εξαιρετικές επιδόσεις, τόσο σε ευρωπαϊκό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Με αυτήν την αφορμή, η P&G πρόσφατα υποδέχτηκε φοιτητές Πολυτεχνικών σχολών, για να γνωρίσουν από κοντά, το έργο της εφοδιαστικής αλυσίδας ενός παγκόσμιου οργανισμού. Οι φοιτητές, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Κέντρο logistics της P&G Ελλάδας, στον Ασπρόπυργο, να γνωρίσουν τους ανθρώπους της εταιρίας, καθώς και να διερευνήσουν τις προοπτικές που ανοίγονται στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Διαβάστε περισσότερα

Η MYTILINEOS στην παγκόσμια ελίτ των εταιρειών με υψηλές επιδόσεις σε θέματα βιωσιμότητας

Το mega deal της Sunlight Group με την εξαγορά της γερμανικής Triathlon – Τι σημαίνει η συμφωνία για την εταιρεία

Θεόνη: Η επένδυση σε Logistic Center, τα μπουκάλια με σύστημα Braille και το «στοίχημα» της βιωσιμότητας

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

GreenBusiness

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά...

GreenBusiness

Στις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, τις Σποράδες, τη Θεσσαλονίκη και την Πελοπόννησο «ταξίδεψε» φέτος το πρόγραμμα «Προσφέρω». Οι P&G και ΑΒ Βασιλόπουλος ένωσαν για πέμπτη...

GreenBusiness

Ένα χρόνο μετά τη δημιουργία του πρώτο πάρκου τσέπης, 7 νέοι πνεύμονες πρασίνου έχουν γίνει πραγματικότητα, συμβάλλοντας έμπρακτα στη βελτίωση των συνθηκών ζωής στις...

GreenBusiness

Την επαναχρησιμοποίηση του 25% των συσκευασιών της σε παγκόσμιο επίπεδο, έως το 2030, ανακοίνωσε την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου, η Coca-Cola Company. Η κίνηση έρχεται...

GreenBusiness

Η P&G στο πλαίσιο του προγράμματος «Δημιουργούμε πάρκα τσέπης, κάνουμε τις πόλεις μας πιο βιώσιμες», ενώνει τις δυνάμεις της με την ΑΒ Βασιλόπουλος για...

GreenBusiness

Το νέο σχέδιο για την επιτάχυνση των δράσεων της αναφορικά με την κλιματική αλλαγή ανακοίνωσε η Procter & Gamble, η οποία φιλοδοξεί να επιτύχει...

GreenBusiness

Στην αναθεώρηση των στόχων της για τη βιώσιμη ανάπτυξη και το κλίμα προχώρησε η Procter & Gamble (P&G), διευρύνοντας και επιταχύνοντας τα νέα σχέδια...

GreenBusiness

Στα πέντε ανέρχονται τα πάρκα τσέπης τα οποία έχει δημιουργήσει μέχρι σήμερα η P&G, μένοντας σταθερή στη δέσμευσή της να συμβάλλει στη δημιουργία πιο...