Connect with us

Hi, what are you looking for?

GreenBusiness

Skroutz… μόνο στις τιμές – Παίρνει άριστα από τους εργαζόμενους στην εργασιακή εμπειρία

Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations του Skroutz

 

Σε μία εταιρεία με σύγχρονο, υποστηρικτικό και ανθρωποκεντρικό περιβάλλον εργασίας εξελίσσεται η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα Skroutz, με τους εργαζόμενους να αξιολογούν την εταιρεία στην έρευνα «Skroutz happiness Index» την οποία διεξήγαγε με τη συμμετοχή του 89% του προσωπικού.

Βάσει των συμπερασμάτων της έρευνας, το Skroutz προσφέρει προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγοράς στην Ελλάδα και διεθνώς, με την έρευνα να αναδεικνύει θετικές αποδόσεις σε όλες τις παραμέτρους της εργασιακής εμπειρίας, καθώς σύμφωνα με το δείκτη μέτρησης ικανοποίησης NPS (Net Promoter Score), η εργασιακή ικανοποίηση αγγίζει το «άριστα» (72/100), αναδεικνύοντας τον Skroutz ως προτιμητέο και προτεινόμενο εργοδότη από τους ίδιους τους εργαζομένους του.

Συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων αξιολόγησαν ιδιαίτερα θετικά την εργασιακή εμπειρία καθώς:

  • Αισθάνονται υπερήφανοι που εργάζονται στο Skroutz (βαθμολογία 4,5/5)
  • Εκτιμούν ότι το Skroutz παρέχει ένα υποστηρικτικό και φιλικό εργασιακό περιβάλλον που προσφέρει ευκαιρίες ώστε να αξιοποιήσουν τις βέλτιστες δεξιότητές τους ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζεται η προσπάθεια για εξαιρετικά αποτελέσματα (βαθμολογία 4/5)
  • Αναγνωρίζουν ότι το Skroutz προωθεί την ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, είναι ικανοποιημένοι από τις παροχές και δηλώνουν την εμπιστοσύνη τους προς τη διοίκηση της εταιρίας (βαθμολογία 4,1/5)
  • Δηλώνουν με βεβαιότητα ότι το Skroutz επενδύει στους ανθρώπους του, παρέχοντας ευκαιρίες εσωτερικής ανάπτυξης (βαθμολογία 3,9/5)

Η ισχυρή εταιρική κουλτούρα του Skroutz, αλλά και η επιτυχής μετάβαση σε καθεστώς τηλεργασίας –λαμβάνοντας υπόψη την απομακρυσμένη πρόσληψη και ένταξη 179 εργαζομένων στην εταιρία στο πλαίσιο των ιδιαίτερων εργασιακών συνθηκών που επικράτησαν το 2020– αποδεικνύεται από την πεποίθηση που εκφράζουν οι εργαζόμενοι, σε ποσοστό 51%, ότι η τηλεργασία δεν επηρέασε τη δυνατότητα να εργάζονται ως μέλη της ομάδας.

Ακόμα, σε σημαντικά υψηλό ποσοστό (70%) δηλώνουν ότι επιθυμούν να συνεχίσουν να εργάζονται σε ένα υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει τη φυσική παρουσία και την τηλεργασία.

Σημειώνεται ότι το Skroutz είναι μία από τις πρώτες εταιρίες στην Ελλάδα που εφαρμόζει την απομακρυσμένη εργασία κατά 100% των εργαζομένων του από τον Μάρτιο 2020 έως σήμερα.

«Τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ικανοποίησης εργαζομένων αποδεικνύουν ότι –παρά τις δύσκολες συνθήκες– το Skroutz παραμένει πιστό στις εργασιακές αρχές του και συνεχίζει να εξελίσσεται ως οργανισμός. Οι άνθρωποί μας επιβεβαιώνουν την εμπιστοσύνη και δέσμευσή τους προς την εταιρία αλλά και προς τους πελάτες και καταναλωτές να κάνουν πράξη το όραμά μας, προσφέροντας τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών» επεσήμανε η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations του Skroutz.

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Γρηγόρης: Η «πράσινη» ταυτότητα και οι πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης – Μειώνει τη χρήση πλαστικού στα καταστήματά του

Amazon: Έκδοση «πράσινου» ομολόγου ύψους 1 δισ. – Επενδύσεις έργων με κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόσημο

White Dragon: Η επένδυση του καινοτόμου έργου «πράσινου» υδρογόνου – Η ΔΕΠΑ Εμπορίας και οι όμιλοι που κατέθεσαν πρόταση

Διαβάστε επίσης...

GreenBusiness

Από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της, η Skroutz βάζει σε προτεραιότητα τις ανάγκες του καταναλωτή και στηρίζει τους συνεργάτες της για να μεγαλώσουν την...

Άποψη

Άρθρο της Ζέφη Δημαδάμα* Η κλιματική κρίση έγινε ξαφνικά η απαραίτητη «πινελιά» σε κάθε συζήτηση, απόφαση ή αντιπαράθεση. Μετά από δεκαετίες προειδοποιήσεων και παροτρύνσεων...

Γνώμες

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού είχε συνέπεια ακόμη 75-80 εκατομμύρια άνθρωποι να περιπέσουν σε κατάσταση ακραίας φτώχειας στις αναπτυσσόμενες ασιατικές χώρες, κατά την εκτίμηση...

GreenBusiness

Ως «Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας» κατάφερε να ξεχωρίσει η Εταιρεία Εμφιάλωσης Νερού Δίρφυς ΑΕ, η οποία κατάφερε να εφαρμόσει το πενταετές επιχειρησιακό της σχέδιο,...

GreenBusiness

Σταθερά προσηλωμένη στους στόχους ΕΚΕ και με αφορμή την απόφαση του ΟΗΕ να ορίσει το 2021 «Διεθνές Έτος Φρούτων και Λαχανικών», η εταιρεία Eurocatering...

GreenBusiness

Στην ίδρυση θυγατρικής στη Βαρκελώνη, με σκοπό να εδραιώσει περαιτέρω τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά, προχώρησε η Uni Systems του Ομίλου Quest. Με...

GreenBusiness

Σε διαπραγματεύσεις με τη βαριά βιομηχανία βρίσκεται οι διοίκηση της ΔΕΗ, με σκοπό την υπογραφή συμβάσεων που θα ρυθμίζουν το καθεστώς ηλεκτροδότησης των μονάδων...

GreenBusiness

Την αναπτυξιακή της πορεία επιταχύνει η Advent Technologies Holdings, Inc. (“Advent”), η καινοτόμος «ελληνικής καταγωγής» εταιρεία, με εγκαταστάσεις στην Πάτρα και έδρα στις ΗΠΑ,...