Τον απολογισμό Βιωσιμότητας, ο οποίος αποτυπώνει τη δέσμευσή της για ένα βιώσιμο μέλλον, μέσα από έναν ισορροπημένο διατροφικά τρόπο ζωής, παρουσίασε η εταιρεία Terra Creta, μία από τις κορυφαίες εταιρείες παραγωγής και διάθεσης ελληνικού ελαιόλαδου.
«Διανύουμε μια εποχή όπου η κοινωνία αλλάζει με γοργούς ρυθμούς. Οι καταναλωτές αυξάνουν συνεχώς τις απαιτήσεις τους, σχετικά με την ποιότητα των προϊόντων που αγοράζουν, θέλουν να απολαμβάνουν προϊόντα που καλύπτουν εξατομικευμένες ανάγκες, απαιτούν από τις επιχειρήσεις να παράγουν προϊόντα με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον, ενώ η κοινωνική ευαισθησία των εταιριών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής τους» αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Terra Creta, Αλέξανδρος Κίκιζας, προλογίζοντας την έκθεση.
Με βασικό μήνυμα «Ζωή σε Ισορροπία», ο απολογισμός Βιωσιμότητας περιλαμβάνει τα στάδια και τις πρωτοβουλίες της σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της: τις βιώσιμες επενδύσεις της, τη δυναμική της ενσωμάτωση με δράσεις σε περιβαλλοντικούς τομείς, τις στρατηγικές της προτεραιότητες μέχρι το 2025 και τέλος, τη συνεισφορά της στην κοινωνία τοποθετώντας τον άνθρωπο στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.
Σύμφωνα με την έκθεση Βιωσιμότητας της εταιρείας, η οποία εξάγει σε 43 χώρες το 96% των προϊόντων της, το συνολικό κοινωνικό της αποτύπωμα ξεπερνά τα 19 εκατ. ευρώ, το 80% της ενέργειας που καταναλώνει προέρχεται από πράσινες μορφές, ενώ το 99% των υλικών συσκευασίας προέρχεται από ανακυκλώσιμα υλικά.
Η Terra Creta έχει αναπτύξει μια οργανωτική δομή για την ολιστική προσέγγιση της βιώσιμης ανάπτυξης. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε η επιτροπή βιώσιμης ανάπτυξης που αποτελείται από στελέχη διαφορετικών τμημάτων της εταιρείας, διασφαλίζοντας την κατάλληλη συλλογή δεδομένων και την αποτελεσματική ανάληψη δράσης όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.
Στρατηγικές προτεραιότητες της Terra Creta για το 2020-2025
- Προώθηση της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης και Βιολογικής Γεωργίας.
- To 65% του ελαιόλαδου της Terra Creta είτε να προέρχεται από τις Ομάδες Παραγωγών με πιστοποίηση Ολοκληρωμένης
- Διαχείρισης είτε να είναι Βιολογικό.
- Διαρκής βελτίωση των Δεικτών Βιώσιμης Καλλιέργειας των Ομάδων Παραγωγών.
- H μέση απόδοση των παραγωγών να είναι >80%.
- Προώθηση της συνεργασίας με τις Ομάδες Παραγωγών και της ανάπτυξης προϊόντων και διαδικασιών που αυξάνουν την προστιθέμενη αξία και τη διαμοιραζόμενη αξία των προϊόντων μας.
- Ενδυνάμωση των εξαγωγών προσεγγίζοντας ένα ολοένα αυξανόμενο κοινό.
- Αύξηση των εξαγωγών κατά 40%.
- Ενημέρωση 50.000 καταναλωτών/έτος για την ωφέλεια της κατανάλωσης φυσικών και βιώσιμων προϊόντων.
Διαβάστε επίσης:
Quest Συμμετοχών: Εξαγόρασε φωτοβολταϊκούς σταθμούς στην Αττική
ΑΒ Βασιλόπουλος: Τα 100 καταστήματα AB Shop & Go και τα σχέδια για επέκταση του δικτύου