Connect with us

Hi, what are you looking for?

GreenBusiness

Unilever: «Χτίζει» το πράσινο προφίλ – Ζητά από τους προμηθευτές της να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα έως το 2030

 

Την έναρξη του Unilever Climate Promise ανακοίνωσε ο διεθνής κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων Unilever, μέσω της οποίας απευθύνει πρόσκληση προς τους προμηθευτές της να θέσουν στόχους, σύμφωνα με τους οποίους θα προχωρούν σε ενέργειες για τη μείωση του περιβαλλοντικούς τους αποτυπώματος.

Η Unilever Climate Promise απευθύνεται στους 56.000 προμηθευτές της εταιρείας, από τους οποίους ζητά να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 50% έως το 2030, να θέσουν δημόσια τους στόχους και να μοιράζονται την πρόοδό τους με την εταιρεία.

Το νέο πρόγραμμα ενισχύει τους υφιστάμενους στόχους της Unilever, οι οποίοι σχετίζονται με το κλίμα, συμπεριλαμβανομένων των στόχων που έχουν τεθεί να υλοποιηθούν έως το 2030, για μηδενικές εκπομπές ρύπων στις δραστηριότητές τους.

Σύμφωνα με τη Unilever, οι πρώτες ύλες και τα υλικά συσκευασίας αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ των εκπομπών της εταιρείας. Μάλιστα, υπό αυτό το πρίσμα, η εταιρεία εξέτασε τα υλικά που χρησιμοποιεί, ώστε να χαρτογραφήσει από που προέρχονται οι περισσότερες εκπομπές ρύπων. Το επόμενο βήμα ήταν να εντοπίσει τους προμηθευτές οι οποίοι φτιάχνουν τα υλικά που χρησιμοποιεί και επηρεάζουν τους στόχους της για το κλίμα.

Η εταιρεία πρόκειται να δώσει τεχνική καθοδήγηση και πρόσβαση σε πόρους στους προμηθευτές της με σκοπό να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους ως προς τις εκπομπές ρύπων. Το πρόγραμμα ξεκινάει πιλοτικά, περιλαμβάνει περίπου 40 εταιρείες, ενώ στόχος είναι να φτάσουν τις 300 εταιρείες προμήθειας από το 2023 και μετά.

Διαβάστε επίσης:

Οι Έλληνες στρέφονται στη βιώσιμη μόδα – Αύξηση σχεδόν 100% στο ενδιαφέρον μέσα στο 2021

Επενδυτικά κεφάλαια 9 τρισ. δολαρίων στηρίζουν «πράσινες» επενδύσεις της ΕΕ – Τι ζητούν όμιλοι κολοσσοί

Μικρομεσαία επιχειρηματικότητα με όρους βιώσιμης ανάπτυξης: Ευκαιρίες και προκλήσεις

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

Γνώμες

«Το νόμισμα του Web3 είναι η εμπιστοσύνη και όχι κάποιο κρυπτονόμισμα. Γι’ αυτό πρέπει να δράσουμε άμεσα, πριν χρειαστεί να αντιδράσουμε», ανέφερε η Chief...

GreenBusiness

Την Περιβαλλοντική Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Προστασίας Αρκούδας AΡΚΤΟΥΡΟΣ συνεχίζει να στηρίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Cajoline, σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης. Σε...

GreenBusiness

Την επαναχρησιμοποίηση του 25% των συσκευασιών της σε παγκόσμιο επίπεδο, έως το 2030, ανακοίνωσε την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου, η Coca-Cola Company. Η κίνηση έρχεται...

GreenBusiness

Η έρευνα και η ανάπτυξη νέων συστατικών, νέων προϊόντων αλλά και νέων διαδικασιών, οι οποίες θα ενισχύουν τη στρατηγική της εταιρείας για ένα βιώσιμο...

GreenBusiness

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι εταιρείες επιχειρούν να περιορίσουν τις επιπτώσεις των εφοδιαστικών αλυσίδων τους στο κλίμα, προβάλλοντας ένα βιώσιμο προφίλ, τη στιγμή που οι...

GreenBusiness

Υπό απειλή βρίσκεται η ευρωπαϊκή απαγόρευση των πειραμάτων σε ζώα για την παρασκευή καλλυντικών προϊόντων, μία απαγόρευση η οποία όταν θεσπίστηκε το 2004, έγινε...

GreenBusiness

Τη αλλαγή του παραγωγικού της μοντέλου και κατασκευή των συσκευασιών οδοντόκρεμας αποκλειστικά από υλικά τα οποία θα μπορούν να ανακυκλωθούν ανακοίνωσε η Unilever. Το...