Τα πρώτα της βήματα στην αγορά της Λατινικής Αμερικής κάνει η ελληνική Blueground, η οποία ηγείται επένδυσης 14 εκατομμυρίων δολαρίων στη Βραζιλιάνικη startup Tabas.
Η εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του real estate και της τεχνολογίας (prop-tech), ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα από λίγα διαμερίσματα στην Αθήνα, αποδεικνύει ότι είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου, έχοντας πλέον δραστηριότητες σε Η.Π.Α., Μεγάλη Βρετανία, Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισπανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Τουρκία.
Ο χρυσός γύρος χρηματοδότης των 180 εκατ. δολαρίων
Η Blueground που πρόσφατα συγκέντρωσε 180 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση γύρου C με σκοπό την επιτάχυνση της ανάπτυξής της διεθνώς, θα ηγηθεί του επενδυτικού γύρου στη βραζιλιάνικη εταιρεία, αποκτώντας έτσι έκθεση στην αγορά της Λατινικής Αμερικής.
Σε πρώτο στάδιο η Blueground θα είναι στρατηγικός επενδυτής στην Tabas, ενώ θα αναζητήσει συνέργειες σε επίπεδο τεχνολογίας, marketing και λειτουργικών διαδικασιών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Blueground, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Tabas.
Ποια είναι η Tabas
Η Tabas είναι μία proptech start up που δραστηριοποιείται στην αγορά της Λατινικής Αμερικής με αντικείμενο ανάλογο της Blueground.
Η εταιρεία νοικιάζει διαμερίσματα, τα ανακαινίζει σε όμορφα διαμορφωμένους, πλήρως επιπλωμένους χώρους και τα εκμισθώνει σε millennials και επαγγελματίες.
Διαθέτει αυτή τη στιγμή 360 διαμερίσματα στο Σάο Πάολο και το Ρίο ντε Τζανέιρο, και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτή τη νέα επένδυση για να επεκταθεί σε 1.200 διαμερίσματα στη Βραζιλία μέχρι το τέλος του 2022.
Η πρώτη επένδυση της Blueground σε άλλη εταιρεία
Πρόκειται για την πρώτη επένδυση της Blueground σε άλλη εταιρεία, και το ενδιαφέρον της για την Tabas συνιστά μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για την ταχεία γεωγραφική ανάπτυξή της.
Έχοντας αθροιστικά συγκεντρώσει 258 εκατομμύρια δολάρια από την ίδρυσή της το 2013 – το υψηλότερο ποσό χρηματοδότησης που έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα ελληνική start-up – η Blueground το 2021 ξεπέρασε τα 145 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.
Διατηρώντας μια μέση παγκόσμια πληρότητα 94% καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ξεπέρασε τις επιδόσεις του κλάδου κατά τη διάρκεια μιας ακόμη δύσκολης χρονιάς.
Ξεπέρασε τα 5.500 διαμερίσματα η Blueground
Η ελληνική start-up ξεπέρασε τα 5.500 διαμερίσματα και φιλοξένησε πάνω από 20.000 επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ πρόσθεσε τρεις ακόμη πόλεις στο δίκτυό της το τελευταίο τρίμηνο του 2021.
Παράλληλα, δημιούργησε 110 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, με στόχο να προσλάβει ακόμα 160 άτομα μέσα στο επόμενο έτος, που θα έχουν βάση την Ελλάδα. Η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε 18 αγορές σε όλη τη Βόρεια Αμερική και την EMEA με σχέδια να αυξηθεί σε 50 πόλεις και 30.000 διαμερίσματα σε όλο τον κόσμο έως το 2025.
Διαβάστε επίσης:
Terra Creta: Ο απολογισμός βιωσιμότητας και οι στρατηγικές προτεραιότητες 2020 – 2025
Quest Συμμετοχών: Εξαγόρασε φωτοβολταϊκούς σταθμούς στην Αττική
ΑΒ Βασιλόπουλος: Τα 100 καταστήματα AB Shop & Go και τα σχέδια για επέκταση του δικτύου