Με μότο «Το καλύτερο μέλλον ξεκινάει από το σπίτι» και στόχο την εκπαίδευση γύρω από τη σημασία και την ενεργό δράση για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, η Grundig ηγέτης στους κατασκευαστές οικιακών και ηλεκτρονικών, παρουσιάζει την καμπάνια «Respect Food».
Σε συνεργασία με τον Κωτσόβολο και τους σπουδαστές της Σχολής Γαστρονομίας του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, δημιουργεί ένα cooking event, χρησιμοποιώντας κοντόληκτα τρόφιμα που όλοι έχουμε στο ψυγείο μας, προσφέροντας Χριστουγεννιάτικες μερίδες φαγητού στις δομές του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (Κ.Υ.Α.Δ.Α.).
Η Grundig, με σεβασμό στα τρόφιμα που καταναλώνουμε καθημερινά αλλά και τις διατροφικές μας συνήθειες, προσπαθεί να μειώσει τη σπατάλη φαγητού με συσκευές που σέβονται το περιβάλλον.
Μέσα από την καμπάνια της «Respect Food», η εταιρεία έχει στόχο να εμπνεύσει αλλά και να καλέσει το κοινό να συμμετέχει σε δράσεις κατά της σπατάλης τροφίμων, προσφέροντας οδηγίες για το πως μπορεί να αντιμετωπιστεί η σπατάλη αυτή στις κουζίνες με καινοτόμα προϊόντα.
Η Grundig δεσμεύεται να συνεχίσει να σχεδιάζει προϊόντα με καινοτόμες τεχνολογίες που μπορούν να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των τροφίμων, ενώ διασφαλίζουν λιγότερη σπατάλη πόρων και μας καλεί να ενώσουμε όλες μας τις δυνάμεις και να κάνουμε μια μικρή αλλαγή για έναν μεγάλο σκοπό.
Διαβάστε επίσης:
Παπαστράτος: Το σχέδιο 5 πυλώνων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη
SPAC ΙΤΗΑΧ Acquisition Corporation: Το deal με την Mondee και η είσοδος στη Wall Street