Με τις ανάγκες τις εποχής εναρμονίζεται η ΔΕΗ και εξελίσσει τις υπηρεσίες της, με στόχο την άμεση, συνεχή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της.
Μέσω των pop-up stores της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και τα υπόλοιπα καταστήματά της, αλλάζει την αισθητική της και δημιουργεί νέα εμπειρία στην εξυπηρέτηση που προσφέρει σε όλη την Ελλάδα.
Τα δύο pop-up stores, στο Golden Hall στην Αθήνα και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, είναι σχεδιασμένα με έμφαση στη διαδραστικότητα και το νέο ψηφιακό περιβάλλον.
Πλέον, μέσω των pop-up stores της, ο πελάτης θα μπορεί, μεταξύ άλλων να:
- Ενημερωθεί για εξατομικευμένα προϊόντα και «έξυπνες» λύσεις
- Εξοφλήσει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς
- Ενεργοποιήσει την υπηρεσία e-bill
- Προγραμματίσει το ραντεβού σε ένα κατάστημα ΔΕΗ
Νέες δυνατότητες στα καταστήματα
Η ΔΕΗ αλλάζει και προσφέρει νέες μοναδικές δυνατότητες στα καταστήματά της αλλά και στα ψηφιακά της κανάλια με στόχο την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της:
- e-SelfMetering για να πληρώνετε μόνο ό,τι πραγματικά καταναλώνετε
- e-bill για γρήγορη online διαχείριση του λογαριασμού σας
- Chatbot για άμεση 24/7 ανταπόκριση στα αιτήματά σας
- myΔΕΗ 24/7 στα νέα καταστήματα για πληρωμές όλο το 24ωρο
Διαβάστε επίσης:
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύει στη βιώσιμη ανάπτυξη – Η στρατηγική 7 πυλώνων της εταιρείας