Connect with us

Hi, what are you looking for?

GreenBusiness

Τα «αντισηπτικά» εκτόξευσαν την Παπουτσάνης

 

Πάνω από 30% αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις της «Παπουτσάνης» το 2020 σε σύγκριση με το 2019, καθώς η εταιρεία πέτυχε να προσαρμοστεί γρήγορα στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η πανδημία, με πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα την είσοδό της στην κατηγορία των απολυμαντικών και βιοκτόνων, ενέργεια που αντιστάθμισε τις σοβαρές απώλειες που είχε η εταιρεία από την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων των λεγόμενων ξενοδοχειακών προϊόντων, μείωση της τάξης του 66%.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εισηγμένη, εκτιμάται ότι ξεπέρασαν τα 40,5 εκατ. ευρώ το 2020, έναντι 30,7 εκατ. το 2019, χρονιά κατά την οποία η αύξηση του κύκλου εργασιών ήταν της τάξης του 27% σε σύγκριση με το 2018. Το 2020 είναι η πέμπτη συνεχή χρονιά που η εταιρεία σημειώνει διψήφια ποσοστά ανάπτυξης.

Η σημαντική ενίσχυση του κύκλου εργασιών της οφείλεται, βεβαίως, στη μεγάλη αύξηση των επώνυμων προϊόντων –κάτι που επίσης σχετίζεται σε κάποιο βαθμό με την πανδημία– και την αύξηση των πωλήσεων σε σαπούνια, στη διεύρυνση των συνεργασιών της με μεγάλες εταιρείες για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τους, ενώ θετικά επηρέασε και η ανάπτυξη των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών (πρώτη ύλη για την παραγωγή στέρεου σαπουνιού). Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι οι εξαγωγές παραμένουν σημαντικός αναπτυξιακός πυλώνας, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων

Ο Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της «Παπουτσάνης ΑΒΕΕ», σχολίασε: «Η πορεία του 2020 μάς αφήνει ιδιαίτερα ικανοποιημένους, δεδομένου ότι πρόκειται για μια πρωτοφανή, παγκοσμίως, περίοδο, που προκάλεσε πολλές ανατροπές σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Μέσα σε μια δύσκολη και απαιτητική συγκυρία, μπορέσαμε να προσαρμοστούμε άμεσα στις νέες συνθήκες και καταφέραμε, για πέμπτη συνεχή χρονιά, να σημειώσουμε διψήφια ποσοστά ανάπτυξης που, φέτος, ξεπέρασαν το 30%. Η επιτυχημένη πορεία μας οφείλεται στη στρατηγική ανάπτυξης που έχουμε υιοθετήσει, η οποία βασίζεται σε διαφορετικούς συμπληρωματικούς τομείς δραστηριότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, η είσοδός μας στην αγορά απολυμαντικών και βιοκτόνων μάς βοήθησε να αντιμετωπίσουμε τις απώλειες που προέκυψαν από τον κλάδο των ξενοδοχειακών προϊόντων.

Πιστοί στο τρίπτυχο βιωσιμότητα, εξωστρέφεια, καινοτομία, στοχεύουμε και το 2021 να διατηρήσουμε τη διψήφια αναπτυξιακή πορεία μας, εστιάζοντας στην ισχυροποίηση και επικοινωνία των επώνυμων προϊόντων μας και στην περαιτέρω εδραίωση των εμπορικών πρωτοβουλιών στους υπόλοιπους τομείς δραστηριότητας, προχωρώντας, παράλληλα, στην υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου».

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Το στοίχημα της ναυτιλίας για μετάβαση σε «πράσινες» μορφές καυσίμων – Οι επενδύσεις και ο ρόλος των παραγωγών λιπασμάτων

Ο ΤΙΤΑΝας του τσιμέντου με το «πράσινο πρόσωπο»

Fitch: Τα κριτήρια ESG «εχθρός» των πετρελαϊκών – Οι πιο ευάλωτοι κλάδοι

Διαβάστε επίσης...

Νέα Επιχειρήσεων

Τα οικονομικά αποτελέσματα α’ εξαμήνου 2024 ανακοίνωσε η Παπουτσάνης στα οποία εμφανίζει ενίσχυση των επωνύμων προϊόντων κατά 19% και τις εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν το 53% του κύκλου εργασιών....

Νέα Επιχειρήσεων

Μικρή πτώση της τάξεως του 1,4% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης, ο οποίος ανήλθε σε 31,7 εκατ. ευρώ, έναντι 32,2 εκατ. ευρώ την...

GreenBusiness

Η Παπουτσάνης, κορυφαία εταιρία παραγωγής σαπουνιών και υγρών καλλυντικών στην Ευρώπη, απέσπασε Ασημένια διάκριση (Silver Medal) στην ετήσια διεθνή αξιολόγηση βιωσιμότητας από τον EcoVadis...

GreenBusiness

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ ανακοινώνει υψηλή διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών που διαμορφώνεται σε 34% για το 2021, επιβεβαιώνοντας τη σταθερά...

GreenBusiness

Σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 24% εμφάνισε η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ τους πρώτους εννέα μήνες του 2021. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της εταιρείας το...

GreenBusiness

Η εταιρεία Παπουτσάνης Α.Β.Ε.Ε. αναδείχθηκε νικήτρια των Βραβείων Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας «Growth Awards» που διοργάνωσαν για πέμπτη συνεχή χρονιά η Eurobank και η Grant...

Άποψη

Άρθρο της Ζέφη Δημαδάμα* Η κλιματική κρίση έγινε ξαφνικά η απαραίτητη «πινελιά» σε κάθε συζήτηση, απόφαση ή αντιπαράθεση. Μετά από δεκαετίες προειδοποιήσεων και παροτρύνσεων...

Γνώμες

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού είχε συνέπεια ακόμη 75-80 εκατομμύρια άνθρωποι να περιπέσουν σε κατάσταση ακραίας φτώχειας στις αναπτυσσόμενες ασιατικές χώρες, κατά την εκτίμηση...