Connect with us

Hi, what are you looking for?

GreenBusiness

Unilever: «Εξαφανίζει» τα πλαστικά μιας χρήσης – Αντικαθιστά τις συσκευασίες οδοντόκρεμας με ανακυκλώσιμα υλικά

 

Τη αλλαγή του παραγωγικού της μοντέλου και κατασκευή των συσκευασιών οδοντόκρεμας αποκλειστικά από υλικά τα οποία θα μπορούν να ανακυκλωθούν ανακοίνωσε η Unilever.

Το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας προβλέπει ότι μέχρι το 2025, όλες οι συσκευασίες οδοντόκρεμας θα κατασκευάζονται από υλικά τα οποία, είτε θα είναι επαναχρησιμοποιούμενα, είτε ανακυκλώσιμα, είτε θα μπορούν να γίνουν λίπασμα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη δέσμευσή της για μείωση κατά 100% τη χρήση των πλαστικών συσκευασιών.

Σύμφωνα με την Unilever, ο νέος στόχος ακολουθεί μια τετραετή διαδικασία ανάπτυξης για της νέες συσκευασίες, οι οποίοι θα αντικαταστήσουν το αλουμίνιο στους σωλήνες που αντικαθίστανται με ένα υλικό κατασκευασμένο κυρίως από πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας (HDPE), το οποίο είναι ένα από τα πιο ευρέως ανακυκλώσιμα πλαστικά παγκοσμίως.

Η ποσότητα πλαστικού που απαιτείται ανά σωλήνα θα μειωθεί επίσης, καθώς το νέο υλικό, στα 200 μικρά, θα είναι το λεπτότερο πλαστικό υλικό που διατίθεται στην αγορά οδοντόκρεμας.

Η Unilever σκοπεύει επίσης να εισαγάγει περισσότερο ανακυκλωμένο πλαστικό (PCR) μετά την κατανάλωση στους ανακυκλώσιμους σωλήνες των εμπορικών σημάτων.

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Γρηγόρης: Η «πράσινη» ταυτότητα και οι πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης – Μειώνει τη χρήση πλαστικού στα καταστήματά του

Amazon: Έκδοση «πράσινου» ομολόγου ύψους 1 δισ. – Επενδύσεις έργων με κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόσημο

White Dragon: Η επένδυση του καινοτόμου έργου «πράσινου» υδρογόνου – Η ΔΕΠΑ Εμπορίας και οι όμιλοι που κατέθεσαν πρόταση

Διαβάστε επίσης...

Γνώμες

«Το νόμισμα του Web3 είναι η εμπιστοσύνη και όχι κάποιο κρυπτονόμισμα. Γι’ αυτό πρέπει να δράσουμε άμεσα, πριν χρειαστεί να αντιδράσουμε», ανέφερε η Chief...

GreenBusiness

Την Περιβαλλοντική Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Προστασίας Αρκούδας AΡΚΤΟΥΡΟΣ συνεχίζει να στηρίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Cajoline, σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης. Σε...

GreenBusiness

Την επαναχρησιμοποίηση του 25% των συσκευασιών της σε παγκόσμιο επίπεδο, έως το 2030, ανακοίνωσε την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου, η Coca-Cola Company. Η κίνηση έρχεται...

GreenBusiness

Η έρευνα και η ανάπτυξη νέων συστατικών, νέων προϊόντων αλλά και νέων διαδικασιών, οι οποίες θα ενισχύουν τη στρατηγική της εταιρείας για ένα βιώσιμο...

GreenBusiness

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι εταιρείες επιχειρούν να περιορίσουν τις επιπτώσεις των εφοδιαστικών αλυσίδων τους στο κλίμα, προβάλλοντας ένα βιώσιμο προφίλ, τη στιγμή που οι...

GreenBusiness

Την έναρξη του Unilever Climate Promise ανακοίνωσε ο διεθνής κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων Unilever, μέσω της οποίας απευθύνει πρόσκληση προς τους προμηθευτές της να θέσουν...

Άποψη

Άρθρο της Ζέφη Δημαδάμα* Η κλιματική κρίση έγινε ξαφνικά η απαραίτητη «πινελιά» σε κάθε συζήτηση, απόφαση ή αντιπαράθεση. Μετά από δεκαετίες προειδοποιήσεων και παροτρύνσεων...

GreenBusiness

Υπό απειλή βρίσκεται η ευρωπαϊκή απαγόρευση των πειραμάτων σε ζώα για την παρασκευή καλλυντικών προϊόντων, μία απαγόρευση η οποία όταν θεσπίστηκε το 2004, έγινε...